Cím:

1022 Budapest, Marczibányi tér 13.
/

Nyitva:

H-P 7:00 – 22:00 SZ-V 8:00 – 20:00

EDZŐINK

EDZŐINK

RÓLAM

Mali György

Telefon: +36 30 395 4915

Mali György vagyok. 8 éves koromban kezdtem el küzdősportokkal foglalkozni. 26 éves koromig versenyszerűen karatéztam. Több mint 15 éve személyi edzőként dolgozom, 14 éve a City Squash Clubban. Nagyon sok emberrel találkoztam és dolgoztam együtt sportpályafutásom és munkám során! Ha Te is elkezdenél edzeni, de nem tudod hogyan vágj bele, esetleg fogyni, erősödni szeretnél, vagy ha csak annyi a célod, hogy fittebb legyél és jobban akarod érezni magad a bőrödben, akkor keress bátran! Végzettségeim: testépítő edző, személyi edző, korrektív Tréner, rehabilitációs edző.

  • TESTÉPÍTŐ EDZŐ
  • SZEMÉLYI EDZŐ
  • KORREKTÍV TRÉNER
Mali György
Stéger Máté

RÓLAM

Stéger Máté

Telefon: +36 30 735 0075

Az edzéseimben főszerepet kap a helyes testtartás helyreállítása, korrigálása (ezek hosszú távon fájdalmat is tudnak okozni, nem csak rontanak az esztétikai képen). Az a célom, hogy a vendégeim megszeressék és sérülésmentesen tudják élvezni a mozgást, ezáltal könnyebben vegyék a mindennapok kihívásait mind fizikálisan mind szellemileg. Emellett megpróbálom minél változatosabbá, izgalmasabbá tenni az edzéseket, hogy ne csak egy unott rutin, hanem egy élvezetes, változatos, kihívásokkal teli, de szemmel jól követhető fejlődés legyen a közös munkánk eredménye.

  • SZEMÉLYI EDZŐ
  • FITNESS INSTRUKTOR
  • MASSZŐR

RÓLAM

Szőrfi Paula

Telefon: +36 70 334 3925

Szőrfi Paula vagyok, TRX és funkcionális tréner. Az R-med Akadémián végeztem, Magyarország egyetlen hivatalos TRX képesítő intézményében. A legjobb szakemberektől tanultam, én pedig igyekszem a kapott tudást ugyanilyen gondossággal alkalmazni.
Mind az egyéni, mind a csoportos edzéseim egyénre szabottan gondosan felépített tematika mentén zajlanak, és kicsit sem unalmasak. Egyesítik a saját testsúlyos edzést, a funkcionális tréninget, a törzs izmok edzését, és a dinamikus nyújtást. Ez a sok szakzsargon azt jelenti, hogy miközben lefogysz, brutálisan megerősödsz, és gyönyörű szép definiált lesz a tested.
Minden alkalommal várlak téged, motivállak, elérhető célokat tűzök ki eléd. Fejlesztelek, formállak és kitollak a komfortzónádból, hogy te is elhidd többre vagy képes.
Az első lépés, hogy időpontot kérsz. A többi már az én dolgom.

  • SZEMÉLYI EDZŐ
  • TRX ÉS FUNKCIONÁLIS TRÉNER
Szőrfi Paula
Hornyák Péter

RÓLAM

Hornyak Péter

Telefon: +36 70 334 3926

A Testnevelési Egyetemen végeztem edzői tanulmányaimat mint fallabda szakedző. A tanult erőnléti, erő-állóképességi edzésmódszerek birtokában elvégeztem az USA által akkreditált nemzetközi TRX edzői képzést, majd rá egy évre a TRX rehabilitációs tréner kurzust. Nemzetközileg akkreditált okleveleimet San Franciscóban a TRX rendszer központjában állították ki. Számomra ez volt a garancia, hogy a legjobbaktól tanulhassak.

Személyre szabott egyéni illetve csoportos edzéseinken kombinálom a TRX és a funkcionális edzések saját testsúllyal végzett módszereit mindeközben kettlebell illetve súlyzós elemeket is használva. A cél a CORE vagy törzsizomzat megerősítése mellett az erő és állóképesség növelése kihangsúlyozva a mobilizáló és nyújtó gyakorlatok fontosságát.

  • SZEMÉLYI EDZŐ
  • TRX ÉS FUNKCIONÁLIS EDZŐ
  • SQUASH EDZŐ

RÓLAM

Juhász Ferenc

Juhász Ferenc vagyok személyi és erőnléti edző, életmód és táplálkozási tanácsadó. A versenyszerű atlétika befejezése és a Testnevelési Egyetemi diploma megszerzése után mindenképpen szerettem volna a tudásomat és tapasztalatomat minél több embernek átadni. Örülök, hogy így hivatást és nem munkát találtam magamnak. Hiszek a folyamatos önfejlesztésben ezért mindig tanulmányozom és képzem magam a sporttudomány legújabb ismereteire. Számtalan kliensemet sikerrel segítettem már hozzá, hogy életmódot tudjanak váltani. A személyi edzések mellett élsportolókkal is foglalkozom illetve csapatokat segítek teljesítményük fejlesztésében. Jelenleg a TFSE-MTK NB1/A –s női kosárlabda csapat valamint az Universiade női kosárlabda válogatott felkészítését irányítom.

  • SZEMÉLYI EDZŐ
  • TÁPLÁLKOZÁSI TANÁCSADÓ
Juhász Ferenc
Székely Mónika

RÓLAM

Székely Mónika

Telefon: +36 20 536 9900

Gyerekkorom óta sportolok. Versenyszerűen ritmikus gimnasztikáztam, felnőttként belekóstoltam a fitness világába és tíz évet versenyeztem. 1998-tól kezdtem tanulmányaimat a Testnevelési Egyetemen. Testépítő-és fitness edzőként végeztem. Később egy prevenciós és rehabilitációs mozgásfejlesztő képzésen vettem részt, majd egy gerinctréning tanfolyamot is elvégeztem. Pár évvel később a svéd és talpmasszázst is kitanultam. Személyi edzések mellett, csoportos órákat is tartok. Munkám során sajnos egyre többet találkozom a fiatalok körében mozgásszervi problémákkal, ami a hanyag testtartásra és a mozgásszegény életmódra vezethető vissza. Ezért nagyon fontosnak tartom, hogy a mai generációban már fiatal korban kialakuljon a preventív szemléletmód, természetesen ez minden korosztály számára elengedhetetlenül szükséges.
Tanulmányaim: T.E.: Testépítés-és fitness edző, prevenciós és rehabilitációs tréner, Trx oktató, gerinctréner, gerincjóga, deep work oktató, svéd és talpmasszőr.
Mottóm:
EGÉSZSÉG, HARMÓNIA, PREVENCIÓ, REHABILITÁCIÓ, EGYENSÚLY, HELYES MOZGÁSMINTA, TELJESÍTMÉNYFOKOZÁS, CÉL, KITARTÁS!!!

  • SZEMÉLYI EDZŐ
  • TRX OKTATÓ
  • GERINCTRÉNER
  • SVÉD ÉS TALPMASSZŐR

RÓLAM

Mánfai Melinda

Sziasztok! Engem többnyire Mendaként ismer mindenki, ez egy gyerekkorból hozott becenév. Több mint húsz éve dolgozom személyi trénerként, magamat pedig összesen immár 35 éve edzem különféle módokon. Mindenkor az ösztöneimre hagyatkozom. A magammal és a klienseimmel végzett munka során is. Edzői munkámban az életszerűséget kedvelem, edzői filozófiám, hogy mindig az aznapi edzésből kell kihozni a maximumot, amely maximum mindenkor eltérhet korábbi edzések „csúcsteljesítményeitől” – ezzel úgy, ahogy van, igyekszem kiiktatni a preventív edzésekhez kapcsolható számadatok által keltett felesleges nyomást. Fontos számomra a könnyed atmoszféra, az, hogy a kliensem visszatérhessen magához a magára szánt idő során. Minden edzésen a teljes test átmozgatására törekszem bizonyos prioritásokat szem előtt tartva. Az én prioritásaim a szív, a gerinc és a tudat körül mozognak. Közel húsz éve működöm preventív gerincedzőként, ez idő alatt számos 6 és 95 év közötti, eltérő állapotú ember életét kísértem sikeresen, minden edzői munka alapjának tartom a gerinc beható ismeretét. Meggyőződésem, hogy a fiatalság a gerinc és az ízületek mozgékonyságában rejlik. Az edzésen a személyes kedvenc részem az első nagyjából 15 perc, melyek a ráhangolódás, a közösen végzett gimnasztika, a gerincmobilizáció, az újabb találkozásunk első percei, amelyek egyben iránytűként is szolgálnak számomra az aznapi edzéshez. Edzői munkám nem kötődik kizárólag az edzőteremhez, kifejezett misszióm a hozzám fordulókat visszavezetni a természetbe is. Mert a természet az ember számára létező legtisztább, legbiztonságosabb közeg, egy tudatmódosító közeg. A test pedig egy kapu. Művészettörténész is vagyok, s számomra a tökéletes wellnesz az, amikor a testet új, szellemi horizontot tágító kulturális közegekben eddzük. Ott csodák tudnak történni! Ezért vezetek túrákat idegenvezetőként is a nepáli Himalájába, az olasz Dolomitokba és a Magas-Tátrába is, de az Emberiség Bölcsőjébe, Tanzániába is! Ha szeretnéd velem felvenni a kapcsolatot, írj nekem!

  • SZEMÉLYI EDZŐ
  • GERINCEDZŐ
Mánfai Melinda
Hetési Violetta

RÓLAM

Hetési Violetta

Diplomámat a Testnevelési Egyetemen szereztem. Több mint 20 éves sport múlttal rendelkezem szertorna, tánc és kötélugrás sportágakban, melyeket előszeretettel építek be edzéseimbe. Sok dinamikus, egyensúly és koordináció fejlesztő gyakorlatot alkalmazok, főleg saját testsúllyal, kézi szerekkel/súlyokkal. Violetta most csatlakozott az edzői csapatunkhoz, várja az érdeklődőket!

  • SZEMÉLYI EDZŐ
  • FUNKCIONÁLIS EDZŐ

RÓLAM

Sápi Dóra

Ép testben ép lélek, ezt mondják, én ebben hiszek.

Leginkább a funkcionális edzést részesítem előnyben, hiszen ezek gyakorlatainak java a természetes mozdulatsorokon alapul, csupa olyasmi, amit a hétköznapi életben is csinálsz. Hason fekvésből a fekvőtámaszhoz hasonló mozdulattal kelsz fel, egy nehezebb tárgyat úgy veszel fel a földről, mintha elemelést csinálnál, és valószínűleg a guggolás is a mindennapjaid része.

Mivel a mozdulatok végrehajtása számos nagy izomcsoport munkáját igényli, kiemelkedően hatékonyak.

Legyen szó általános állóképesség fejlesztésről, vagy erősebbnek szeretnéd érezni magad, netalán gondolkozol a manapság nagyon népszerű Spartan versenyről, hogy benevezel és ebben kérnéd a segítségem, keress bizalommal!

  • FUNKCIONÁLIS ÉS TRX EDZŐ
  • SZEMÉLYI EDZŐ
Sápi Dóra